Main
Nie jestem w stanie odebrać ubrań z pralni w umówionym terminie, czy mogę odebrać je później?
Odbiór asortymentu pozostawionego w pralni powinien nastąpić w terminie 3 miesięcy od daty zlecenia usługi – w tym okresie pralnia nieodpłatnie przechowuje rzeczy Klientów.
Jeśli Klientowi nie uda się odebrać asortymentu w ciągu w/w 3 miesięcy, pralnia przechowa go odpłatnie przez kolejne 3 miesiące (opłata wynosi 1 zł za każdy dzień przechowywania przypadający po upływie 3 miesięcy od daty zlecenia usługi pralniczej).
Wyroby nieodebrane z pralni przez okres powyżej 6 miesięcy od daty zlecenia pralniczego przekazywane są na cele charytatywne lub do utylizacji, zgodnie Regulaminem Świadczenia Usług Pralniczych Perfect Clean Sp. z o.o.
Jak wygląda procedura reklamacyjna?
Klient niezadowolony z usługi pralniczej powinien zgłosić pisemną reklamację w pralni, w której realizowana była usługa. Personel pralni poprosi o wypełnienie w tym celu specjalnego druku zgłoszenia reklamacyjnego. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od daty wpływu zgłoszenia. Decyzja - zależnie od dyspozycji Klienta – dostarczana jest Klientowi drogą mailową lub oczekuje na Klienta w pralni.
Zgubiłem wydruk z pralni, czy mogę odebrać swoje ubrania?
Wydruk (zlecenie pralnicze) jest podstawą do odbioru asortymentu z pralni – w oparciu o jego treść jesteśmy w stanie szybko odnaleźć rzeczy Klienta. Daje on nam też przekonanie, że trafiają one we właściwe ręce tj. Wasze lub Waszych bliskich, których poprosiliście o odbiór asortymentu z pralni.
Jeśli zdarzy się, że wydruk ulegnie zagubieniu należy zgłosić ten fakt obsłudze pralni, w której zlecana była usługa. Personel pralni poprosi o wypełnienie specjalnego formularza zawierającego informacje dotyczące poszukiwanych rzeczy i szczegółów zlecenia. Dokładne wypełnienie formularza jest pomocne w odnalezieniu Państwa rzeczy. Z uwagi na procedury bezpieczeństwa odbiór asortymentu z pralni jest możliwy nie wcześniej niż po 14 dniach od wypełnienia formularza.
Roztargnionym podpowiadamy, że warto korzystać z nowych „podręcznych" technologii i zrobić zdjęcie wydruku zlecenia pralniczego telefonem komórkowym, zanim zniknie z oczu. Przestrzegamy jednak przy tym, że asortyment wydawany jest z pralni okazicielowi wydruku zlecenia pralniczego, dlatego prosimy naszych Klientów o chronienie wydruku zlecenia przed przypadkowym zagubieniem.
Ile trwa wykonanie usługi pralniczej?
Termin wykonania usługi ustalany jest indywidualnie z Klientem. Staramy się by był on jak najkrótszy, czasem jednak np. gdy asortyment jest mocno zabrudzony potrzebujemy nieco więcej czasu na osiągnięcie korzystnego rezultatu.
Usługa prania odzieży tekstylnej to standardowo od 24h do 48h. Odzież skórzaną, buty, torebki i dywany przyjmujemy na około 14 dni. Pranie dużych gabarytów tj. pokrowców na materace, kołder, poduszek oraz pościeli do prania i maglowania zajmuje od 7 do 14 dni.